Kızlar 1 haftadır süren ishalim var
4 5 gündür hergün kusuyorum
Boğazım ağrıyor
Kasıklarım ağrıyor
Belim ve Rahim kısmım ağrıyor
Hapşırık ve öksürükte var.
Bebeğin hareketlerini de normalden biraz az hissettim
Hafif ateşim var
Karnım da ağrıyor
Korona olduğumu düşünmüyorum kimse ile görüşmüyorum
Ama acaba erken doğum olabilir mi diye korktum
Yemekten sonra da geçmezse doktora gitmeyi düşünüyorum
Başına gelen var mı