Miramerve 36+6 haftalık 2910 gr 48 cm doğdu, şişlik inince 2860 50 cm oldu , normalde doğumum 25 şubattı gözüken tabi o zamanda normal düşünüyordum hep diyordum tabi ne zaman gelmek isterse diye 7 subatta dogdu kizim🙂 suni sanci vermediler canim baya açılma ile gittim artık son ıkınma evresinde epidural taktirdim çünkü acım coktu, zaten 12.30 da sancim başladı 7 ye kadar sancim sürdü 7.25 te kızımıza kavuştuk, küvezde şuan yavrum, biraz yorulmuş çıkarken birde solunum verdiler 1 saat kontrol amaclı sonrasında kan tahlili yapıldığında enfeksiyon gözüktü benim 1 hafta idrar kaçırmam olmuştu belkide ondan da kapmış olabilir dogum esnasında bir sey olmadı çünkü, ilk sabah solunum verdiler akşamı cihazdan çıkardılar basa cıktı kızım desteksiz🧿bir hafta antibytk tedavisi uygulanicak demisti doktorumuz enfeksiyon için birde şimdi mor ışık veriyorlar sarılık olmaması için kan uyusmszligimiz vardı bizim 7mayda aşımı olmstm birde doğumdan sonra da oldum sarılık olmasın diye mor ışık uygulanıyor, kordonundan antibiytk veriliyor durumu çok iyi 3 saatte bir sut sağıyorum sabah 11 12 akşam 8 9 görüşme saatlerimiz var kızımızla hem gün ıçindeki sütleri götürüyoruz hem görüyoruz durumu çok cok iyi çocuk doktoruda çok iyi olduğunu söylüyor sağlıklı bir bebek diyor ağızdan besliyorlar zaten , az kaldı hayırlısıyla 14 şubatta alıcaz kısmetse 🙂 birde erken doğdu haftasına göre, bakınca 2860 durmuyor 🙂 gelisimi de hep bu süreçte kilosu boyu haftalık gelişimi hep öndeydi maşallah uzun boylu eller parmaklar 🧿🙂 sezeryan doğuran arkadaşım 37+1 de mesela oda doğum esnasında bebek idrar yutunca enfeksiyob kapmış yoğun bakıma almışlardı yanında biride 38+4te dogum yapmış buyuk tuvaleti yutmaya baslamis bebek oda yogun bakımdaymış