Sedacyln 39+4 üz bugğn randevum vardı ve doktorum yarın doğum dedi😍 bi başladım heyecandan ağlamayaaa.sezeryan olucam dualarınızı bekliyorum kızlar aşırı korku ve heyecan var içimde🙈
Seymanurrr06 Sedacyln Allah yar ve yardımcın olsun sağlıkla kavuşun inşallah bize de dua edin doğum olunca da haber edin olur mu 🥰
Bsranurrr Sedacyln Rabbım yardımcınız olsun ins sıkıntısız güzel bir doğum olur sağlıcakla alın ins kucağınıza bebeğinizi
Sedacyln Seymanurrr06 amin canım allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsn inşallah🙏 Doğum yapıp toparlanınca hikayemi yazıcam inşallah😊