2melekannesi_ Ozoguz https://ty.gl/tuhjlv5t2a ben bunu tercih ettim hem şık hem de çok kullanışlı bir sürü bölmesi var 🤗
Asyaaa35 Ozoguz lcw de spor çantaları var baya geniş yanında suluk yeride var biberon koymak icin kullanırız bende anne bebek cantalarından pek hoşlanmıyorum o yüzden sanıırm onlardan alacagım
Sweetbabyy Ozoguz Ben adidastan aldım bebek çantaları hoşuma gitmiyor yanlarda file var biberonla için
poyrazinannesi1 Ben anne bebek çantalarını beğenemedim. Benetton’un büyük, çok gözü olan, günlük hayatta da şık kullanılabilecek bir sırt çantasını aldım. BNT524 kodu
Ozoguz poyrazinannesi1 Mantıklı aslında ama öyle de beğenememiştim 🙈 Termos gözü olmaması sıkıntı yarattı mı peki? Çanta çok güzelmiş iş görür belli ama biraz tuzlu sanki 🤔
Ozoguz Yalova77 Bunlar da çok hoş ama eşim bende taşırsam sanki daha sade mi olsa diye yorum yaptığından sade model bulmaya çalışıyorum 😂
SerraveAnnesii https://ty.gl/ekld7zi33g Ben bunu aldım daha kullanmadım içi baya geniş, kumaşı falan kaliteli memnun kalacağımı düşünüyorum ☺️
gul06_ SerraveAnnesii bende bu tarz almistim kizimdayken ve suan oglusumda kullancam. Cok kullanisli oluyor icide baya genis bir suru sey aliyor. Benimkide ful siyah sizinkide guzelmis.
poyrazinannesi1 Ozoguz indirimde yarı fiyatına almıştım. Termos gözü olmaması kötü gerçekten. Henüz kullanmadım, bakalım faydalı bir tercih olacak mı ☺️
SerraveAnnesii Ozoguz Aynen ben 80 liraya almıştım bi ara 95 lira olmuştu yine düşmüş azıcık ☺️ Kullanışlı gibi duruyor bakalım
Ozoguz Asyaaa35 Eskiden hatırlıyorum çok güzel denk geliyordu ama şuan hiçbirşey bulamıyorum lcw da 😔
Asyaaa35 Ozoguz https://images.app.goo.gl/MsJuaBiKyJ3zwpfu7 bu var mesela cnm bi tane daha begenmiştim magazada ama onu bulamadım suan
Ozoguz Sweetbabyy Bende öyle yapacağım sanırım ama işte fazla gözlü olanını bulmak lazım birde termos konusu soru işareti 🤔
Yalova77 Gozi gayet geniş içi, birçok gözü de var. Rahatça bir sürü eşya alır. Hatta kızım büyüdüğünde kendisi de kullanır çantayı😊
turefb https://www.civilim.com/stylo-star-anne-bebek-bakim-cantasi Ben de bunu aldım civil den🤩 gayet büyük, yeterli bence😇
Tazebirannee Ozoguz ben 2 tane aldım biri bu model https://ty.gl/rdexinavsu kullanımı çok güzel videosunu izledim bir de bu model https://ty.gl/n04yo33lz3 aldım