Kızlar kayınvalidem bugün beni arayıp içime bir sıkıntı düşürdü. Gece uyurken döneceğin zaman yattığın yerden dönme, kordon bebeğin boynuna dolanır. Doğrul öyle dön dedi. Böyle bir şey duydunuz mu hiç? Artık bunu kafama takarım. Allah korusun kordon dolansa hissedebilir miyiz acaba? Geçen gece uyurken bir yanım uyuşmuştu dönünce çok kötü bir ağrı oldu, inanılmaz şiddetli. Sonrasında doktora gittim her şey yolunda dedi. Kordon dolansa doktor ultrasonda görür müydü?