Kızlar son adetime göre 15+5 haftalık hamileyim kız bebek bekliyorum ama doktor bugün 16-17 dedi net bişey demedi renkli ultrason ile baktı bende bi an sormayı unutmuşum kesin olarak ultrason kağıdında yazmıyor !! Sizlerde nasıl ilerleme var önden mi gidiyorsunuz geriden mi geliyorsunuz!!?