Max 37.5 e düştü normaldir diye Ümit ediyorum hepinizin cevapları için ayrı ayrı teşekkür ederim. Çalışmayan gebeler evden dışarıya çakmasın aşırı yaygın var düşman balona vermesin bu illeti 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Rabbim meleklerimizi korusun anne olmak çok değişik birşeymiş sadece çocuklarımı düşündüm valla yoksa vız gelir ben bu halimle çalışmaya devam ederdim.