Dün bir post açmıştım doğumu hissetme diye,eşime diyordum ben ¾ gğne doğurabılırım. Dün gece 2den beri hiç uyuyamadım. Sırtım,belım,kasıklarım,kaburgalarım hepsi bir yandan kıvrandım bütün gece. 35.haftamda tek yumurta ikizlerimi bekliyorum. Başından beri erken beklıyrduk,hatta çok daha erken beklıyrduk ama benım bu haftaya kadar hiç agrım sancım olmamıştı. Şğkğr bu haftaları gördük. Bebelerimin biri 2580 diğeri 2530. Alttan muayene de etti yumuşamış 2 3 güne gelırler dedı. Cuma tekrar gel sancına bakalım dedı. Çok mu erken,kıloları ıyı dedı ama ne bılıyım korkuyorum.