Imasleeper Anladım canım 😒 bütün testler öyle önemli senin ve bebiş için sonuçta önlem amaçlı çoğu o yüzden yapılmalı ,Bende özele gidiyorum bi ton para veriyoruz sen de özeldesin doktorun demedi mi haftan geldiğinde demediyse çok büyük bişey doktorum benim hep hesaplıyo günümü şu gün gel şu testi yapcaz diyo o bilgi veriyo demediyse doktoruna da bunu söyle canım ha ama dediyse bilgi verdiyse o zaman bişey diyemem 🙏🏻 İçini ferah tut şeker yüklemesi yaptırmayan da çok var ama onlar bilinçli olarak böyle yapıyor inşallah güzel geçer doğuma kadar sağlıkla kucağına al ☺️💓