Bebikomm Selam kızlar molfix de katar kıldım ama bütün e bebekte babyme yani kendini ürünü tanıtım amaçlı hediye verdiler kullanıp memnun olan var mı
papatya981 Bebikomm bebeğe göre değişiyor bu canım ya bazı bebekler en pahalı bezde bile pişik oluyor bende baby turco ile baslayacam 2 numara aldım pişik olursa sleppy vs deneyecem sonuçta bebegime göre karar kilacam
Gorkeminannesi Oglumda prima molfix sleepy kullandim üçü de iyiydi bi kere mecbur kalıp canbebe aldim piştikten beter mantar oldu cocugun poposu bir ayda anca geçmeye başladı