acemianneee_31 Kızlar sabahtan tuvalete çıkıyorum fazla suda içmedim bugün idrara baya çıkıyorum karnım sertken bi Anda yumuşadı anlam veremedim korkuyorum birazda
Klcaysgl acemianneee_31 canim gecenlerde bana olmşdu gecenn bir vakti iki dk bir wc çikiyodum bende post açtim herkesin başina gelen bişeymiş bir bardak su içsem bile 4 defa azcik azcik tuvaletimi yaptiğimi bilirim sen kaç haftaliksin bu arada
Merveonay acemianneee_31 Suyun gelse hiç bir şekilde tutamazsın ve çiş gibide hissetmezsin birden geliverir tuvalete gitmeni bekleyemezsin yani son zamanlarda bebek idrar torbana baskı yaptığı için sık tuvalete gitmek normal canım
Klcaysgl acemianneee_31 benim 22 haftamda başlamişdi ama sıkma canini normal seyler ama içinde sıkınti yaptiysan doktorunu ara sor
acemianneee_31 maviananas annemlerdeyiö suan eşim yok burda beni götürecek kimse de yok hastanede uzak 🥺
maviananas acemianneee_31 en azından bir taksi tutup gitmeye çalışın anneniz veya kardeşinizle belirsizlik kötü bir şey Allah korusun müdahale edilmesi gereken bir şey varsa geç kalmayın bence. İnşallah bir şeyiniz yoktur🌸
acemianneee_31 Merveonay 14 haftalığım son zamanlar değil inşaAllah kötü bsey yoktur 🥺🤲🏻Yani 10 dk falan tutabiliyorım
Merveonay acemianneee_31 ilk zamanlarda oluyor benim bu ikinci gebelik bunda değil ama ilkinde birde çalışıyordum Allahım o tuvalete sürekli gitmek fıtık ediyordu beni normal yani telaşlanma suyun gelse asla tutamazsın ve çiş gibi hissetmezsinde çünkü çişin geldiği yer ve amniyon sıvısı aynı yerden gelmiyor 😂 korkma yani normal
Bsretmzk Merveonay ben de 29.haftadayim 2 keredir iç çamaşırımda oluyor çok korkuyorum idrar mi kaciriyorum anlamıyorum amniyon sıvısını başka türlü anlayabilir miyiz acaba