aleyna35_ Merhaba kızlar 🌸 bebeğim 22. Haftasına girmek üzere düne kadar kıpır kıpırdı hissediyordum ama dün ile bugün hiç hissetmiyorum çok endişeleniyorum yaşayan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi lütfen 🥺💜🙏
serpilctn aleyna35_ çok çok erken canım benimki 24+3 haftalik düzenli hissetmiyorum hatta iki gün hiç hissetmediğim.oluyor😃çok normal 27 haftadan sonra düzene giriyor hareketler
Eminedmr aleyna35_ o haftada bende oyledim canim kan şekerini yukselticek seyler tuket uzan göbeğini oksa tepki vericektir
Meri3220 serpilctn bende bunu merak ediyordum yaa bazen hissetmiyorum bazen hissediyorum bş bakıyorsun kıpır kıpır bir bakıyorsun durgun içim içimi yiyordu yahu
serpilctn Meri3220 bnde öyleyim hep hareket etsin istiyoruz ama bebekler 27,28. Haftaya kadar duzensiz hareket ediyorlar ve hep uykuya çok meyilli oluyorlar