BaharBulut benimde ikinci hamileliğim ilki sezeryandı buda sezeryan ilki cok güzel geçmişti ilk kalkışta destek aldım sonrası desteksiz kalktım ve normal hayatıma döndüm acı oluyor tabi ama dayanılmayacak gibi değil memnunum yani ama şimdi bir kızım var ve eğer bana bişey olursa kızım napar diye düşünüyorum eşime bile gecen dedim bana bişey olursa eminim cok iyi bakacak ama sakin ola evleneyim deme dedim cocuklarımı kimseye ezdirme kimseye muhtac etme büyüdüklerinde ne yaparsan yap dedim🙈 yani aklıma hep böyle şeyler geliyor inşallah sağlıkla kurtuluruz 🤲🏻