Merhaba bayanlar. Geçen hafta çarşamba günü kanamam oldu 2 gece hastanede yattım. Kanama bölgesi oluşmuş dedi doktorum. İğne vs yaptı bebek çok iyi dedi. Geçen cuma taburcu oldum. Bu Çarşamba kan değil ama leke geldi. Korktum doktora gittim kanama bölgen temizlenmiş rahim ağzın çok temiz bi sorun yok dedi. Progestan kullanıyorum ondan dolayıdır dedi. Bugün yine leke geldi kan olmadığına eminim. Hani regl bin son günü gelirya leke o şekilde. Pazartesi kontrolüm var gidicem işte. Bugünki normal mi ? Yaşayan var mı ? Tek rahatlatan durum hiç sancım ağrım yok. Öyle parçalı şekilde kan da gelmedi hiç çok şükür.