Canselyaren Kızlar çok kötüyüm eşim yolda gelip gidicez yarım saat tren fazladır rahimde picak saplantısı gibi sancım oluyor normalmi bu durum ağlatıyor resmn agrisi
OsmanEge_12 Canselyaren suyun kanaman yoksa bebiş de hareket ediyorsa korkma cnm normal bunlar rahim doğuma hazırlık yapıyor bende aynıyım tabi yine için rahat etsin bi gözük doktora
Susambebis Canselyaren ben 33haftalık hamileyim tm1gündür sancı çekiyorum açıklığım yarımsantim çıktı ciğer geliştirici yapıldı ama sancımın hala önğne geçemedik eve geldim 🤦🏼♀️
Aslylmz Haftada banada aynısı olmuştu üşütmekten kaynaklıymış benimki. Seninkide öyle birşeydir insallah canım. Doktorum serum falan takmıstı rahatlamıstım.
Canselyaren Aslylmz İnsallah usutmektendir bebek hareket ettikçe sanki ayaklarıyla çıkacak gibi geliyor
Aslylmz Canselyaren bende öyleydim ya ayaga kalmamıştım yürüyememiştim bile dogum sancısı gibi birşey olmadıgını farkındaydım ama nedeninide bilmeyince insan korkuyor tabiki. Başka bir sorun olmasın da Allahın izniyle insallah hemen toparlarsın 🙏🏻
Yamantosunannesi Bende 35. haftadayım benim de üç gündür her gün bir kere bıçak gibi giriyo vajina girişine. Yarın kontrol var doktora soracağım
Yamantosunannesi Superisi_34 ileriki haftalarda daha da olacakmış 2-3 haftaya doğumun olur dedi canım. Bebiş kanala giriyormuş
ttsleylagnc bende 35+2 deyim.Ayağı kalkınca istemsiz vajinamı tutuyorum acıdan hele bel ağrım sadece uzanınca düzeliyor biraz.Sizlerde de böyle mi ?