Kızlar 37+6 haftalik olduk nst icin acile geldim tansiyon yüksekliği ve idrarda protein kacagi var dedi ayaklarım da sistigi icin zehirlenmeden şüphelendi yatis verdi 24 saat idrar toplicakmis zehirlenme varsa doğum olacak galiba cok tedirginim bunu yasayan var mi