Aysuntas canm ben iki kere sezaryan oldum 1.si genel anestesi altında ikincisi belden uyusturmali oldu.. Cahiller cesur olur ya girdim sezaryan a belden yapılan iğneyi hiç hissetmiyorsun uz desem yeri var ondan korkmayın yapılan yer itibariyle sanırım… Daha sonrasında yatırdılar dikkatli Bir şekilde uyumasını beklediler doktor neşter degdiriyor hissediyormusun diyor evet diyorum bir iki böyle oldu sonra anestesi uzmanı demezmi hissiyat olacak ama acı duymayacaksin ben bir panik yaptım doktora başlayabilirsiniz dediler daha fazla bekleyemeyiz diye. Neyse işleme başladı gerçekten hiç acı yok ama işte o an panik yaptığım için benim tansiyonum düşer böyle durumlarda seruma iğne salladı lar falan… Aslında kolaydı acı yok aslında hissiyat ta çok fazla değildi ama anestesi uzmanın öyle demesi beni tedirgin etmişti. Çok kısa sürüyor zaten hemen bebekleri alıyorlar sana gösteriyorlar… Derken bitiyor inan çok fazla uzun bir işlem değil. Aslında bakarsan korkulacak birsey de yok… Ama bende 5 senedir kaygı bozukluğu var korkmasam bile o devreye girince çarpıntı yapıyor doktorumla daha bu konuyu konuşmadım hele o güzel gün gelsin eminim doktorumla ortak bir yol buluruz gibi geliyor… Belden uyusturmada 1 haftada ayaklandım ameliyat sonrası bile çok iyi oldum gerçekten tedirgin olacak bir şey yok.. Yine belden uyusturmali istiyorum aslında bebekleri o an görmek seslerini duymak ve ameliyat sonrası daha çabuk toparlanmak için. Gözünüzde çok büyütmeyin çokça dua edelim….