Selam kızlar bir hafta geri olması çok önemli bişey değilmiş ama normaline göre bebeğim biraz küçükmüş şuan 2 kilo. Bu haftadan sonra ne yesen kilo almaz bundan sonra genetik faktörler etkili dedi doktorum. Ama burda hep okuyordum kaşar peyniri muz falan bebeğe kilo aldırıyor diye fakat doktorum genetik diyince şaşırdım. Benim gibi başına gelen oldu bebeği haftasını yakalayan olup kilo aldıran oldu mu ? Biraz morale ihtiyacım var 🙏