Annecikk_18 Merhaba kızlar, ben 15+5 haftalık hamileyim şeker yüklemesiyle ilgili iyi ya da kötü bir sürü şey duydum doktoruma henüz danışmadım ama bu konudaki fikirleriniz ya da tecrübeleriniz neler merak ediyorum.. 🤔
minik22 Bilime güvenin lütfeeen bebeğin doğumda aniden şekerinin düşüp fenalık geçirme ihtimali var sarılık olma ihtimali yükseliyor sonrasında şeker hastası olma iltimali boşuna kilolu olup erken doğma ihtimali oluyor hatta ani bebek kaybı bile yapabiliyor yüksek şeker ilk önce 50 mg şeker veriyorlar 1.5 kutu kola kadar şeker. Eğer yüksek çıkarsa 100 mg şeker veriyorlar o da 1 lt kola içindeki şeker kadar bende gerek duymadı 100 mg yüklemeye şekerin var dedi diyet yapıyorum 🥲