Merhaba kızlar gebelikten önce çok nadir başım ağrırdı. Eşim korona geçirdi sonra bende de sadece baş ağrısı ve bir gün ateş şeklinde bir belirti oldu. Yaklaşık 2 haftadır iki günde bir başım ağrıyor. Her gün ağrı var ama bi gün çok bi gün az. Ve hiçbir şey yaptırmıyor. Saç diplerim acıyor 😔 Bu konuda nerebileceğiniz bir şey var mı?