Kubnoss Kışa denk geldiği için hamilelik kıyafetine gerek kalmadı zaten kazaklarım falan hep salaş model.. aldığım 2 pantolon bir sweatshirt bir de eşofman altı pandemi sureci nereye gidiliyor ki giyelim.. duruyo dolapta ikisini de 1 er kez giydim eşofman altı ve taytla 7 ayı bitirdim evin içinde gittiğim en çok annemler onlara giderken bile eşofman 😊😊