170 boylarında 7 yapraklı starliçem var fakat yaprakları kenarlarından sararmaya başladı alt yaprakları kurudu çok üzülüyorum. Sulamasını, toprağına bakıp ona göre yapıyorum. Yapraklarına fısfıs uyguluyorum fakat sorun nedir çözemedim. Bakan, yetiştiren arkadaşlardan öneri alabilir miyim?