Brvndkm benim ikinci gebeliğim 14. Haftadayım, dün kontrolde hissedebilir miyim diye sormuştum 400 gram olmadan hissedemezsin bağırsak hareketlerin o hissedilen dedi.. Muhtemelen sizinde öyledir bikaç haftaya daha net hissedersiniz inşallah 🥰 Güzel düşünün ara ara postlarınıza denk geliyorum, olumlu düşünün dua edin sonu güzel olsun inşallah diyin içinizi rahatlatın 😊