Snnrkrk Merhaba geçen hafta detaylı ultrasona girdim sol böbrek normal sağ böbrekte 4 mm çiş birikmiş dedi daha önce yaşayan varmı böyle bir durum doğunca geçiyor diyorlar ama kafama takıldı
Senacemal Snnrkrk vallaha çiş birikmesi mi bilmiyorum ama bana da böbreğin biri hafif büyük dedi hani bu dedi çişi tam yapamadığından yada işte bi kaç şeyden bahsetti tam anlamadım ama doğduktan sonra muayenesini yaptırırsanız büyümesi devam ediyo mu etmiyormuş anlaşılır dedi
Snnrkrk Senacemal ultrasonda böbrek içinde koyu siyah biyer vardı 4 mm böbrek büyük demedi bana da çiş birikmiş dedi