Ecenur1 Aslanyesm 1 yıl sonra tek kötü yanı tekrardan sezeryan olcak olmam canım onun dışında bir sıkıntısını çekmedim
Ceylin680 Nesrincente ben bu sayfada daha önce 1 yıl ve 2 yıl ara ile yeniden sezaryan olanlara denk geldim. Sknti yaşayan yok içiniz rahat olsun
Nesrincente Ceylin680 evet ya bence cok farkettım benım erken gıbı gelıyıdu ama bu durumu yasayan cok İnsan varmıs
Cemrreedemirci Pinarrr_21 Nasil buyutucez ben de 5 ay sonra kaldım birileriyle kucaklaşmaya ihtiyacım var 😢😬
Pinarrr_21 Cemrreedemirci ben ilkini kaybettim karnımda 🥺 o yüzden belki acım hafifler diye hemen düşündüm doktorum 6 ay dedi ben dinlemedim çok şükür iyiyiz kızımla acım geçmedi ama alıştım
Cemrreedemirci Pinarrr_21 Cok özür dilerim bilmiyordum kusura bakmayın patavatsız ettim. Tekrar kusurama bakmayın sizi üzdüysem
Pinarrr_21 Cemrreedemirci yok önemli değil nerden bilelirdiniz ki suçlamayın kendinizi rabbim sağsaglim kavuştursun evlatlarımızla🤲
milayerli Kızım 10 aylıktı 2.ye hamile kaldım suan 36+2 yiz. Bir sorunumuz sıkıntımız yok sadece sezaryen dikiş yerim bazen çok aciyor ve kaşınıyor onun harici bir şey olmadı 😵💫