Gulsummldr Arkadaşlar 24 haftalık olduk neredeyse. Tamam mide yanması, soluk borusu yanması var. Bi şekilde idare ediyoruz artık. Ama birde sanki birşey yemişimde boğazımda kalmış, yemek borumda kalmış gbi hissediyorum. Hani kuru bi ekmek yendiğinde kalır ya boğazda, yemek borusunda. Aynen öyle. Bu durumu yaşayan var mı acaba? En önemlisi normal bi durum mu 🤔😐 kontrolüme daha var. Ve sürekli birşeyleri problem edip doktora gitmekten çok sıkıldım. Yardımcı olabilir misiniz??
Haticemustafa Gulsummldr bendede mide yanmasi falan hep oluyor cnm normal onlar merak etme Bende 30 haftaligim yok yok 😐
Rabia411 Gulsummldr bi sene olmuş ama belki görürsünüz bende aynı şeyden şikayetciyim böyle boğazımda bişey varmış gibi aprıyo mideme doğru sizin geçmiş miydi sebep neydi bilgilendirir misiniz
Gulsummldr Haticemustafa yani tıkanığım tesmen. Sanki boğazımda birşey kalmış. Yutkunuyorum ediyorum su içiyorum gitmiyo. Vala bu kadar Zor oldugunu söylememişlerdi hamileleğin 😐
Esraergin98 Gulsummldr bende bukadar zor olduğunu bilmezdim doğrusu mide bulantılarım beni çok zorluyor
Gulsummldr Esraergin98 başından beri hiç kesilmesi mi bulantınız. Yoksa tekrar mı başladı. Vala o durum daha kötü. 16ya kadar çekmiştim bnde ama ne derece zordur bilirim. Rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻