Arkadaslar 1.5 sene once doktora bebek icin gittigimde pcos oldugum icin yumurtan tembel deyip klomen başlamıştı 1. Ay gunde 1 kere 5 gun kullandim sonra takip edip iğne vurup catlatmisti bidahaki ay gunde 2 klomen sonra gunde 3 hatta 4 e kadar çıkarmıştı gunde klomeni ve kontrol edip catlama ignesi vurmuştu simdi kullananlara sormak istiyorum 1.5 senedir bazi nedenlerden bebek deneyemedim evde verdigi ilaçlardan 5 klomen kalms doktora gitmek istemiyorum bunu kullanip ovulasyonla takip edip denemek istiyorum ama catlama ignesiz klomen kullanan var mi ve hamile kalan ?