40 haftayı tamamladım dün kontrolüm vardı doktorum ultrasondan ve alttan muayene etti ama hiç açılmam yokmuş benm geceleri belime ve karnımın altına vuran bi sancı var dedim nstye gönderdi 20 dk boyunca sadece 1 kez doğum sancısı şeklinde sancı geldi eve gönderdi suyun gelirse yada sancıların artarsa gel dedi moralim çok bozuldu açılma olması için ne yapmam gerekiyor acaba