sevgitekes Yelek bu yıkadım hızlıda 14 dk deviri 400 e aldım iyi durulamadı sanki beyaz beyaz lekeler kaldı devirden dolayı mı kızlar nasıl yıkancak eşimin yarım saat yıkadım mahvoldu korkuyorum o yüzden çöp olmasın diye sormak istedim bu şekil
Azizinannesi2 sevgitekes tekrar ilaç koymadan aynı sekilde yikasan bence deterjan kalıntısıdr beyaz beyaz olanlar
moom222 sevgitekes aynı makina bnde var ve bu makinalar hiç temi yikamiyo hiç memnun değilim 12 numrada 28 dakika yıka bnce o ayar günlükleri temiz yapıyor sadece yoksa tırt bı işe yaramaz makina
Sariceku sevgitekes 30 derece yumuşatıcısız yıkamalı. Yumuşatıcı dış kumaşın özelliğini bozuyormuş ( su geçirmezlik vs) Bir de 3 tane tenis topu koymak lazım makineye. Decathlonda ucuza tenis topu var. Toplar tüylerinin birbirine yapışıp tek yerde toplanmasını engelliyor. Düşük devirde sıktırın. Deterjanı fazla koyduğuz için beyazlık kalmışır.
sevgitekes Ciftcekirdekailem bu ayarda yıkadım ama deviri düşük yaptım ilk defa o yüzden mi oldı resimde pek görünmese de beyaz beyaz kaldı
sevgitekes Azizinannesi2 bende öyle düşünüyorum yumuşatıcı da koymiyim değil mi o zaman deviri 400 e aldım iyi durulamadı herhalde ilk defa 400 de yıkadım 800 yapayım mı
Hilal2266 sevgitekes 400 devir dediğiniz sıkma değil mi 800 de sıkılınca birbirne girebilir içinde tüyler
hilalhsnygt sevgitekes 16 numaradaki durulama modunda tekrardan çalıştırsanız makinenizi ya da deterjan koymadan ayni devirde tekrar yıkasanız gider beyazlılar bence
sevgitekes Azizinannesi2 tm öyle deniyim peki bidahakine nasıl yıkanmalı ki beyaz kalmasjn deterjanla mı alakalı acaba sadece yumuşatıcı ile yıkayayım her zaman Çünkü bir tane montum var içi tüylü onu yıkadım ona bir şey olmadı aynı devirde
Azizinannesi2 sevgitekes bence yikayacaginiz zaman sadece yumsatici ile yıkayın ama deterjanlı su ile silebilirsin
sevgitekes Ceren_01 kız eşimin mahvoldu soldu bildiğin o yüzden korktum kaç ayarda derecede attın peki