cansu3 Doğum yapalı 1 hafta oldu. Yemek yerken iki lokma alıp kalkıyorum onu da zorla yiyorum. Hiç birşey demesemde olur o derece. Onu bile yerken inanılmaz mide bulantısı oluyor. Yemedim için sütüm çok az geliyor. Ne yapmam lazım? Normal mi ?