Kubr_a Deletedmom10846 nacizane fikrim kaya koymamanız yeğenimin ismi kaya , efe gibi dolanıyor ortalıkta ve eli çok ağır isminden midir bilmiyorum sinirlenince vurduğu yerde elinin izi çıkıyor😅
Gulsurmeli Deletedmom10846 Benimde sadece çağan ismi hoşuma gitti ikinci ismi gereksiz buluyorum belki o yüzden 🥰
Deletedmom73711 Deletedmom10846 Çağan-Aslan ayrı ayrı çok sevdiğim isimler yan yana biraz ağır gibi geldi bana, bir de Kaya isimden ziyade soy isim gibi duruyor. Ben olsam tek başına ya Çağan ya da Aslan koyardım, tercih sizin. Adıyla yaşasın.🥰😍
Deletedmom10846 Kubr_a güldürdünüz beni😂 büyük oğlumun ismi yavuz aynı duruma alışkınım😅 maşallah pek yavuz kendisi😂😂
Deletedmom10846 Gulsurmeli büyük oğlumun ismi Yavuz Uras. Çift isimli olunca ikinciyi de ayırmayalım çift olsun diye düşünüyoruz🥰
poyrazinannesi1 Çağan Aslan veya Çağan Kaya isim soyisim gibi duruyor sanki. Benden de bir öneri: Çağan Kayra ☺️
Deletedmom10846 poyrazinannesi1 kayra bende düşünüyorum ama eşim beğenmiyor elemek durumunda kalıyorum malesef😊