momysss Video izledim, hatta eşimle de konuştum, ben puset hastane götürürz diye hazırladım video ise uygun olmadigi postbebe yenidoğan için daha rahat olacağını bahsediyor diye özetledim. Eşim dedi tabi postbebe yanımıza alacağız, puset yenidoğan için olmaz onu çok sonra kullanacağız dedi. Ben dedm anne karnında gibi hisseder, yok anne karnında sıvı içinde bebeğin hareket etmesi kolay ama doğduktan sonra düz yatırılmalı, puset buna sağlamaz, video ile benzer şeyleri söyleyince. Bana mantıklı geldi. Postbebe bir daha kullanılmaz, parası çöp oldu diye üzülüyordum meger ilk aylar kullanılmasi daha doğruymuş. Ama postbebe ile bebeği taşımak, puset le taşımaktan daha yorucu ve kullanımıda zor olduğu için sanırım puset bu yüzden tercih ediliyor olmalı🤔