Tuby bende çok feci bi şekilde yaşadım ilk zamanlarımda, Hatta ben gaz sancılarını kasık ağırısı sanmıştım düşük yapıyorum diye çok korkmuştum. Kuru kayısıdan yapılmış hoşaf içtim akşam.Bütün gece gaz sancım oldu ama sabaha tuvalete çıkmıştım ve çok rahatlamıştım. Bide doktorum bana incir ve armutu da kabuklu yememi tavsiye etmişti bebek için de senin içinde çok yararlı demişti. Gaz sancılarım azaldı çok şükür ama kabızlık devam.. bir de nacizane tavsiyem ben ilk zamanlar çok ekmek falan tüketiyodum onları azalttım ve öğünlerimde porsiyonlarımı azaltıp öğün sıklaştırdım belki o da gaz problemime yardımcı olmuş olabilir.