EKARATAS Kizlar daha öncede yazdım donmedinz Ocak ayının 10nda kurtaj oldum tamda şu aralar adet olmam gerekirdi ama olmadım yani bu normal mi başına böyle bişi gelen var mi hemen hamile kalmaktan korkuyorum
HHayalll EKARATAS canım ilk adette eski döngüye dönmek vakit alabiliyor deniyor telaş etme bence , bende kurtajdan 27 gün sonra regly oldum eski düzene döndüm gibi sanki , strese baglida gecikebilir
buglembuglem929 EKARATAS canım bende kürtaj olalı 37 gün oldu hala bende adet olmadım aceba strestenmi
EKARATAS HHayalll yaa umarım öyledir daha kürtaj olayını atlatamadan tekrar hamilr kaldgmi dusunemyrm hazır değilim çünkü adetime yakın olan hcbr belirtimde yok bu sefer sadece goguslerimde aşırı hassasiyet var 🤦
HHayalll EKARATAS herseyde bir hayır vardır canım olduysada Allahtan òyle düşün, en olmadi bi kaç güne erken gebelik testi yaparsin
Nazendehanim Nazendehanim daha bir ay olmuş canım , benim ilk kürtajdan23 gün sonra adet olmuştum ikinci çok uzayınca çok stres yaptım stres de etkiliyor
EKARATAS Nazendehanim ya inanın değişik bı duygu hani olsun isterim ama şu an değil yani hazır değilim kürtajdan sonra bı tedirginlik var üstümde onu atlatmadan istemyrm ama yani ya bilemyrm işte inşallah dedgnz gibi olur yani umarım 🙏
buglembuglem929 İnsAllah bende olurum rshstlaris kizlar kan pıhtılaşması için test vermiştim sonucum cikmis pazatesi Alican sizlerde ysptirdinizmi
buglembuglem929 EKARATAS kürtaj olduğum için canim bebeğin patslojisi temiz geldi ama yinede pihtilasma testi yaptırdım aceba pihtilssmadan kaynaklı mı diye
buglembuglem929 buglembuglem929 doktorum gerek yok askinda ikinci düşükten sonra öneriyoruz dedi ama bende tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyom o yüzden yaptırdım
EKARATAS buglembuglem929 hmm anladım smdi inşallah olumlu sonuç alırsın kuzucum rabbim hepimizin hakkında hayırlısni versin