Pinaremir1208 Kızlar selam. Doğumda epizyotomi atılıyor ya yani kesi ya sağa ya sola. İkinci doğumlarda gerekli durumlarda eski kesinin olduğu yere mi tekrar kesiyorlar yoksa öbür tarafı mı biraz saçma ama merak ettim doğumum yaklaştığı için.
irem88 Pinaremir1208 benim ilk doğumda sola 2. Doğumda sağa kesi attılar şimdi 36 haftalık hamileyim 3. Kesiyi ne terafa atacaklar acaba😂
Tugbaslan3458 Pinaremir1208 benim ilk doğum kesim ortada yani ne sağ da kaliyo ne solda 😁😁2. Hamileyim bunuda arkadan çıkartırlar heralde 😂😂😂
irem88 mavi_8 kesinlikle çok kolay oluyo yani tabi yine kişiden kişiye değişir ama benim çok rahat kolay oldu. Bide tecrübeli oluyorsun nasıl davranacağını biliyorsun onunda faydası oluyor
Pinaremir1208 mavi_8 banada öyle diyorlar benimde 2. Doğumum olacak hatta açıklık kontrolünde önceki doğumumdan kalma bir kaç cm açıklık olduğunu söylediler o bile kolaylaştırır belki ama Yinede her doğum birbirini tutmuyor ikincisi de zor olanlar olmuştur mutlaka neler bekliyor bizi çok meraktayım 😄
Pinaremir1208 Tugbaslan3458 3 şekilde oluyor kesi zaten sağa sola ortaya yapılabiliyor o durumda hangisi uygun görülürse
Elmarmut12 mavi_8 teşekkür ederim Oda kolaydı tabi onda çok egzersiz yaptığım için 36 haftalık doğmuştu 4 dikişm vardı