Tubamommy
1 yumurta ( akı hamura , sarısı dışına sürmek için)
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı ılık su
1 paket kuru maya
1 çay bardağı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı toz şeker
4 -4,5 su bardağı un
Ilık su ve süt maya ile karıştırılıp 10 dakika öylece bekleteceksin ( maya aktifleşecek böylelikle) sonra diğer tüm malzemeleri ekleyip en son unu kontrollü bir şekilde ekle iyice yoğur, hamuru ne kadar yoğurursan o kadar iyi mayalanır. Sonra 1 saat sıcak bir ortamda hamuru bir mutfak örtüsüyle iyice kabında sarıp sarmala sıcak ortamda daha iyi mayalanır çünkü. En son baktın şişko bir hamur oldu yuvarlak yuvarlak yap tepsiye diz ben genelde sade yapıyorum sen içine malzeme dilediğini koyabilirsin. Bu şekilde tepsisi içinde bi 15 dk beklet o şekilde de mayalansın ( tepsi mayası harika yapıyor) en son yumurta sarısını sür , fırında genelde 150 derece kullanırım ben daha yüksek haşlıyor bence içi çiğ kalıyor. 20-25 dk sonra pişmiş olur. Dene bak kesin olacak.