Bir sorum olacaktı hanımlar , benim reglım düzenli her ay 5 gün olurum ve çok şiddetli ağrılı geçer bazen ağrı kesici alırım 4. Gün leke leke olur kesilir yani tamamen olmasa da. Reglım biter yıkanırım 1 hafta sonra kahverengi leke şeklinde ve ince parça şeklinde lekelenme olur 1 veya 1.5 gün sürer ben ağrı kesici aldığım için kesilen kanın lekelenmesi diye düşündüm.
Ocak ayında ağrı kesici almadım ama dün ve bugün yine aynı şekilde lekelenme tekrarlandı.
Böyle bir durum yaşadınız mı acaba ?