Gamze2005 ben bunu kullandım canım gayette memnun kaldım brn gebelikten 6 ay önce başlamıştım folic asite 3 ay normal folic trio kullandım sonraki 3 aysa elenatal 1 kullandım gebeliğin 7. Haftasında elenetal 2 ye geçtim bende hiç bir problem olmadı ilaç ve vitaminlerden mi bünyeden mi bilemem ama bulantım kusmam hiç olmadı. Sadece 1 hafta ağzımda tat değişikliği ve 2-3 haftada halsizlik oldu