kubraaa25 merhaba hanımlar 13 haftalık hamileyim .henüz catlak olusumunu engellemek için krem kullanmadım. endiseleniyorum da dogru kremi bulmakta . sizin kullanıp memnun kaldığınız krem var mı ?önerilerinizi bekliyorumm 🤗
Ulku-22 kubraaa25 bio oil ,zeytin yağı,mustelanın kremleri düzenli kullanırsan Sağ salim atlatırsın inşallah ,sağlıkla kucağına al bebişini😊😇🤰🤱
Hhilall37 kubraaa25 doktorum lierac ve mustela önermişti ben ikisini de kullanmadım sarı kantaron yağı, avokado yağı, vücut losyonu kullandım bi de 3 litre su içiyorum en az 38 haftalık olduk henüz bir çatlağım yok doğumdan sonra da olmaz inşallah 🙏🏻
B8use kubraaa25 ilk kızımda da mustela çatlak yağı ve kremi kullandım ikinci bebegimde de kullanıyorum çok şükür sıfır catlak ❤️
vgc İncia çatlak kremi kullandım şimdi bio oil kullanıyorum arada hindistan cevizi yağı sürüyorum ama çok da düzenli kullanmadım