Kızlar bu sabah kahve rengi lekelenmem oldu ama ilk baya fazla geldi kanama gibi sonrasında leke leke gelmeye başladı acile gittim iğne vurdular ve ped takibine aldılar birşey yok lekelenme dediler sonra kendi doktoruma gittim oda bi sıkıntı yok kanama yolu yok dedi bu düşük tehlikesi yok anlamına mı geliyor ilaç yazdı bugün 4 tane birden al dedi yarın sabah öğle akşam olarak devam et dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda