Rbeyz Merhaba Çam sakura Hastanesi’ne düzenli giden, orda doğum yapmayı düşünen, veya doğum yapmış olan varsa tecrübelerini ve düşüncelerini paylaşabilir mi hastane, doktorlar ve randevular hakkında 😊
Zeynepp97 Rbeyz Bende oraya takipliydim hep Adnan Şar a gittim çok ilgili ve çok tatlı bir doktor hep onu tercih ettim randevu alırken , 12 gün öncede orda erken doğum yaptım doğuma asistanlar ve uzman doktor girdi haftam erken olduğu için normalde asistanlar giriyor sadece genelde yani riskli bir durum yoksa
Slnozclk 32.haftamdayım gebeliğimin başından beri orada takipliyim doktorların iyiliği ilgililiği doktordan doktora değişiyor aynı doktora daha ikinciye gidemedim çünkü her seferinde farklı doktorlarda randevu buluyorum randevuye gelecek olursak her ay bulabildim bulamadığım olmadı ama sürekli talep ettiğim için randevu açıldığında bildirim geliyor hemen sisteme girip alıyorum çabuk bitiyor çünkü
Rbeyz Slnozclk Çok teşekkürler cevabınız için. Randevu alırken üç tane gebelere bakan doktor görünüyordu üç doktor degisimli mi gidiyorsunuz yoksa daha fazla doktor var da sistemde göremedim mi
Rbeyz Zeynepp97 Cevapladıgınız için teşekkürler. Dediğiniz gibi riskli bir durum yoksa asistan olup olmaması benim için çok önemli değil. Bebisiniz hayırlı olsun 😊
Slnozclk Rbeyz randevuler az açılıyor aslında çok fazla doktor var ama poliklinikleri değişiyor gebe lohusa menapoz falan o yüzden gebeye az açılıyor
Zeynepp97 Rbeyz Teşekkür ederim, asistanlar da çok iyi hatta daha hevesli daha ilgililer diyebilirim Rabbim iyi insanlar çıkarsın hepimizin karşısına💜