sehrengiz_8 Merhaba kızlar 38+2 haftalık iken yani yarına doğumum var dua eder dua beklerim hepinizden sezaryen olacak bu arada. İnşaAllah rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip eder.. 🙏🙏
Ebru_3804 sehrengiz_8 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah sağlıka doğur İnşallah 🤲🏻🥰
Momydemet sehrengiz_8 benim de yarın doğumum var canım 🙂 35+1 olacağım. Sancım çıkıyor malesef,ondan erken alınacak
sehrengiz_8 Clementinee amin İnşaAllah senin de doğumuna az kalmıştı galiba sen de sağlıkla kucağına alabilirsin Allah’ın izni ile
esrasorgunn @sehrengiz_8 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸Allah yardımcın olsun bizlerede dua etmeyi unutma 🌸
Seymanurrr06 sehrengiz_8 Allah’ım yar ve yardımcın olsun bize de dua et olur mu doğum yapınca da yaz burdan 😊