Kızlar 9 aylık evliyim 3 yıldır aynı özel kurumda çalışıyorum mayısta evliliğimin 1. Yılı doluyor. Mayıstada 32. Haftalık oluyoruz izin hakkım oluyor. Çocuk olduktan sonra çalışmayı düşünmüyorum.Sizce evliliğimin 1. Yılı dolmadan işten ayrılıp kıdem tazminatımı alsam mı yada doğum parasını mı alsam? Hangisinde daha karlı olurum