MerveSllyrt Kızlar yarın 36+1haftalık oluyoruz ankaraya tayin olduk daha doktor bulamadım kendime yarın bi doktora gideceğim sevgi Türe mekik diye sizce doğum şeklim normal veya sezerya belli olurmu yarin
ZeEr_09 MerveSllyrt bende 36+2 de kontrole gittim belli olmadi diğer hafta konuşuruz dedi yani 37+2 de konuşcak hem de çatı muayenesi yapcak