34 haftada nst de bebeğin kalp atışı 180 e kadar geldi serum ile düzeldi. 35.haftada sorun yoktu ama doktor 36da bakınca yine 180 çıktı. Beni perinatolojiye yönlendirdi bebeğin kalp kapakçığı sorunu yada kansızlığı olabileceğini söyledi. Benimle aynı durumu yaşayan varmı gelişimi iyi kilosu iyi