Kızlar merhaba, 27+4üm cuma günü covit olduğumu öğrendim çok şükür hafif atlattım 3 günde toparladım kendimi. Normalde bebeğim hareketli bir bebektir özellikle geceleri, yada yemekten sonra vs ama dün ve bugün hareketlerinde azalma var çikolata yedim normalde deli olur yedeğimde kıpır kıpır olur ama şimdi o kdar zayıf ki dokunup geri çekiliyor küçük bir pıt yapıyor hareketleri azaldı doktora da gidemiyorum karantina da olduğum için sizce endişelenmelimiyim? İçim huzursuzlanıyor alıştım çok hareketli olmasına boşuna mı evham yapıyorum yada covitten o da mı etkilendi acaba