Ozgeggrcn Kızlar 38+1 nst 40 dan aşağı sancı yok en fazla 80 i gördüm karnım sağ tarafa toplanıp semsert oluyo nefesimi kesiyor sizdeki belirtiler neler 🙈
Ozgesah355 Ozgeggrcn 38+4 üm kasılmalarım arttı çatı ağrım inanılmaz fazla hatta yürüyemiyorum desem abartmış sayılmam bacaklarım kırılmış gibi ağrıyor o derece.. Nst de 100 leri gördüm en düşük 40 benim de ama açılmam suyum yok o yüzden bekliyoruz
taninmayananne Ozgeggrcn bugun belkm cok agriyor ayagimin uzerine basamiyorum arada kasiklarima da vuruyr ve kasiliyor ama duzensizler sari sumuksu akintim helmeye basladi ve catimda da agrilar oluyor normal mi kontrol pzrtsi
Kbra48 Aynıyız bende 38+1 bgn karnım aniden ağrımaya başladı nst ye girdim 80 e kadar sancım çıktı ama doktor normal dedi gönderdi anlamadm 😓😓 zaten suan herhangi bi sancım Yok , artık gelsin istiyorum 😰
Hatice44 Ozgeggrcn sol kasığım her gün bi tık daha ağrıyor ama az hala şiddetli değil😀 Ve bel ağrılarım başladı😐 Doğum yakın desene 🤷🏼♀️
Kbrcngz 38+5 olduk bugün hala sancı yok 🙈 ayak ağrıları var düzensiz hep 2. Doğumum olacak inşallah oğlumda 41+2 de normal diye gittim 4 cm açılma ve suyum vardı sancı aralığım 7 dk da geliyordu ama acil sezeryana aldılar 4.200 gr doğdu bakalım prensesim ne zaman gelecek 😇 sezeryan olacak ama normal Doğum sürecini tamamlamasını bekliyoruz 💕
Ozgeggrcn Ozgesah355 çatı ağrısı diye bahsettiğin özel bölgene doğru kemik batıyor gibi oluyor o demi canım bndede oluyo çnkü bebek kanala girdi heralde diyorum
Ozgesah355 Ozgeggrcn canım vajinan ve bacağın arasındaki kemik bahsettiğim yer yani benim oram ağrıyor en azından ve tutulmuş gibi ağrıyor o şekilde tarıf ediyorum ama baya kötü yani bacağımı açamıyorum resmen benim bebişim de yerleşmiş kanala
Sukranerolkaradag Benim dün gece ilk defa yalancı düzensiz sancıları yaşadım ama hiç bir akıntı falan olmadığı için umursamadım uyudum. 38+2 olduk ama akıntım falan yok kasıklara yakın ince sancılar hissediyorum bazen.