Elifdmr benim de kafama cok takılıyor. İstemeden üzülüyorum saçmalık yani farkındayım ama hormonlarım buna engel olamıyor zjjdjdj benim burnum hokka gibi eşimin biraz büyük. E ultrasonda büyük cıkınca herkes eşiminkine benzetiyor cok üzülüyorum 🤣 kasım ayında yeğenim oldu. Ultrasonda büyüktü burnu baya cocuğun bi doğdu ufacık şekilli cok güzel. Ultrasonda suyun içinde ödem filan da var ondan sanırım. Böyle bi post arıyodum ben de zjjdjd cunku buna üzüldüğüm için de Allahın gücüne gider mi acaba filan diye düşünüp yine üzülüyorum🤣 sanırım herkes buna üzülüyormuş yalnız değilmişim