Bugün kontrolüm vardı ve doktor su fazlalığı nedeniyle perinatolijiye sevk etti normal haftam 32 ama doktor 34 olduğunu söyledi perinatoloji doktoru suyun fazla olduğunu ama şuan risk teşkil etmediğini ve diyet yapmam gerektiğini söyledi başına gelen var mı nasıl bi diyet uygulamalıyım 😞😢