dml33 ben hamile olmadığım zaman Bi ara sodaya dadandım bağımlılık gibiydi bende belkide çok aşırıya kaçtım bilemem ama benim tansiyonumu yükseltti sindi hamilelikte tansiyon önemli ya icmeyr korkuyorum… Tabi bünyeden bünyeye değişir günde bir 1taneden fazla içmeyin bence herseyin fazlası zarar olabiliyor. Önemli olan miktar doktoruna danis.